onsdag 29 april 2009

IGÅR!

Men hallåja!
igår skola och sånt trams, riktigt slaffsigt!
sen skulle det då vara dans, efter att ha väntat mer än en timme utan att dansläraren kom så gav vi upp! men nej hon var där nere, haha! RIKTIGT SLAFFSIGT, jaja! det sket sig alltså.
Sen stressa hem som en liten spjuv och byta om och sen var det då match.
Laget hade ingen målvakt, och min hjärna har inga spärrar! plötsligt stod jag där i målet, och nej jag har ALDRIG förut varit målvakt.... och kommer nog aldrig bli! Jag kom inte längren till sista skottet på uppvärmningen, då rök min tumme! Den blev helt ENORM och något ben var lite sådär mysigt på vift.
Akuten resten av kvällen, kul! Efter 100 röntgen bilder så gav dom upp, jag behövde inget gips för mitt skellet är så jäkla bäst! JAAMAN. haha!

Dock ingen skola idag eftersom jag kom hem sent och har icke kunnat sova, SMÄRTA mannen SMÄRTA! haha!

det ända jag har att säga är... SLAFFSIGT! / M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TALA UT