fredag 22 maj 2009

brandsläckare

Eftersom alla våra fans klagar på att vi aldrig uppdaterar så får jag väll ta mig i kragen & göra det. Har faktiskt bett Moa blogga, men nej, vi har nt var nog med pepp. Absolut inte jag iaf..
Vi överlevde orienteringen trots alla odds! Helt galet, och vi fick bra tid! Stolt över oss =)
Nu är det ju långhelg, sjukt skönt. Igår gjorde jag typ ingenting, va ute hela dagen & spelade fotboll & grejs, trevligt & idag har jag varit iväg & handlat hela dagen.
Och Moa har varit med Emil.
När vi väll ha kommit igång mer med våran andra blogg som vi lär göra inom kort så kommer vi uppdatera mkt igen ;)
Jaja ville bara skriva så ni vet att vi lever!
Länken till vår nya blogg kommer kanske imorn, ska nog ta mig i kragen och skriva en trudelutt där nu.. Jaja, pusspuss.
/ S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TALA UT