måndag 11 maj 2009

kräftskärt

Hej alla våra fans!
Idag så hade vi då idrott.. Eller vi skulle ha idrott men först så körde en buss ifrån mig, sen tuffade tåget också iväg mot fjärran länder så jag & Moa tog bussen själva till Ätterkulla, gud bevar oss !!!! Liksom vi hade ingen aning var vi skulle av eller något.. Så det hela slutade med att vi gick vilse, i en timme.. Vi gick på ett tågspår, sen poff så var vi typ framme, jag fattas inte hur vi alltid lyckas med såna här sjuka saker, men men, såna är vi!
Sen träning på kvällen, men jag tränade knappt, mådde skit och andningen fuckade totalt..
Och nu skulle jag igentligen plugga, men har ingen energi, har bara gjort pyttelite men mitt huvud sprängs inom kort så pallar faktiskt nt, men men..
Pusspuss! /S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TALA UT